אייכלר על מתווה הגז: "כמה מטורפים שמוכנים להשקיע במדינת אנרכיה מוחלטת"

    ישראל פריי 1 Comment on אייכלר על מתווה הגז: "כמה מטורפים שמוכנים להשקיע במדינת אנרכיה מוחלטת"
    12:33
    09.05.24
    איתי גדסי No Comments on הנשיא הרצוג במתקפה על בן גביר: פוגע באינטרס הביטחוני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר התייחס הבוקר לסערה שעורר יו"ר ש"ס אריה דרעי עם הבעת נכונותו לעזוב את משרד הכלכלה באופן שיסלול את הדרך להעברת מתווה הגז: "ברוך שכיוונתי. לפני כחודשיים, כשהתחילה הפרשה, אמרתי שצודק אריה שהוא לא מוכן לקחת על עצמו החלטה כ"כ גורלית. מצד אחד הוא מייצג את העניים השקופים, ומצד שני, תקציב המדינה בגירעון בגלל שהגז עדיין תקוע באדמה". •

    הוא המשיך בתיאור נחרץ של המצב הכלכלי-שלטוני במדינה: "אם יש כמה מטורפים שמוכנים להשקיע במדינה כזאת, מדינת אנרכיה מוחלטת, כל פקיד הוא דיקטטור, מדינה שההשקעה בה עומדת על כרעי תרנגולת, מדובר במיליארדים, הדבר הכי חכם בשביל דרעי היה להניח את המפתחות, להחזיר את המשרד לראה"מ ולו לתקופת-מה, ושכל הצדדים ירוויחו, גם העניים וגם העשירים".

    על מתנגדי המתווה אמר: "הם אופוזיציה וזה תפקידם, אם הם היו יושבים בקואליציה והיו יודעים שיש משקיעים שמוכנים להניח כאן מיליארדים למרות הסיכונים האדירים – היית רואה איך הם מסתדרים אתם".

    הוא סיכם בהזדהות את הדילמה של דרעי: "הוא לא יכול כנציג בעניים ואלו שאין להם, לפרנס את תשובה וחבריו. ומצד שני הוא לא יכול לעכב החלטה של מדינה, הסכם של מדינה, וצורך שלה, הוא יעשה את הנכון אם יפרוש".

    במלאת 20 שנה לרצח ראה"מ יצחק רבין, התייחס אייכלר למניעים שהביאו לרצח: "אם רבין היה נרצח בגלל הסתה, אז כבר מזמן לא היו יכולים לצאת לרחוב, ולא בגלל הסכינאים הערבים, אלא בגלל אנשים מוסתים זה נגד זה. אנחנו נמצאים במדינה מאד עצבנית, חולה מבחינה חברתית, הרכב אנושי בלתי אפשרי".

    "אני לא חושב שרבין נרצח בגלל הסתה, יודע איזה הסתה יש נגד נתניהו ואף אחד לא פוגע בו? זה סותר את כל ה'תזה' הזאת. טוב להם להגיד שזה בגלל הסתה בשביל להאשים את הרבנים, את הדתיים, המתנחלים, אין לזה שום קשר".

    האזינו לראיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הדיקטטורה האמיתית היא בממסד החרדי טול קורהמנהלים שמנהלים את העולם